solsidan? nej?

läste på facebook, framsidan var fullproppad med massa snack om solsidan. jag måste ju vara den enda i hela sverige som inte kollade på det? jag bakade scones istället, sjukt mycket bättre!
denna dag var menad till att plugga, speciellt matte. gjorde cirkus ett tal, fyfan vad jag är bra!
en till sak som är bra, eller bra och bra vet jag väl inte. men gud vad jag skulle vilja att det var 2010 nu istället, januari var en sjukt bra månad känns det som. även fast jag bara har några få minnen så blir jag glad av att tänka på det. åh, jag skulle vilja leva om förra året en gång till! nästan iaf.
i brist på skrivämnen (?) så kan jag ju berätta en random sak som hände idag. jag satt och glodde på min klocka, nolifer jag vet, och så fick jag för mig att trycka ner nageln i glaset, fråga mig inte varför, och så är det typ gummi! haha, då är det någon skyddsplast som har suttit på hela tiden. stört enligt mig.
jag har fortfarande inget att skriva om, så jag kan ju berätta att jag kollade på new moon idag. jag kände för att gråta, alltså den perfekta filmen. det är nog bland dom jobbigaste filmerna jag har sett, jag har gråtit tårar för ett helt liv fast under en film. haha..?
juste, imorrn fixar martina biljetter till oskar linnros till oss. grymt kommer det bli! fast jag har ingen aning om när det är, smart!
men nu ska jag nog gå och lägga mig!
haha, påtal om att sova så fick jag reda på ännu en random sak idag. mamma hade pratat med mormor i telefon och så berättar hon att jag hade pratat i sömnen, ovanligt?, när vi var hos hon. jag hade tydligen sagt något i stil med 'gode gud vad jag har tråkigt'. haha, fult!
men nu ska jag verkligen sova, puss!

nytagen bild, f a i l .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0