Sometimes I think, sometimes I don't

Slänger in en mobilblogg såhär på natten. Har nu gått till sängs och ligger och läser, förresten så har jag världens skönaste fluff-täcke. Åh, jag är kär! Dagen har spenderats i jönköping med the family, shoppade en del på ikea som jag visar upp på fredag, annars hittade jag inte mycket. Imorrn, jag säger imorrn även fast klockan är över tolv, händer nästan ingenting. Två av mina morbröder kommer och hälsar på en snabbis sen ska jag bara slappa och på torsdag fyller pappa år så då blir det kalas för fulla muggar. Kul att jag kom på nu att jag inte har köpt någon present till han, jag måste seriöst vara världens sämsta dotter. Men jag får sova på saken nu, hörs kanske imorrn eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0