ögongodis number one!

har snackat med en spanjor på msn nu, liksom pratat i mic haha. känns sjukt coolt fan! men min familj undrar nog vad jag håller på med om jag sitter ensam på mitt rum och skriker på engelska..?
iallafall, första skoldagen är nu avklarad. och gissa vad? jo, jag överlevde!
okej, ni har antagligen redan fattat det eftersom jag skriver nu?
haha, känner på mig att detta kommer bli ett ortroligt stört inlägg!
dagen började iallafall med att bli utskälld av busschafören, härlig start!
skolan rullade på, blev en ganska flumm dag. efter skolans slut hängde jag med lisa @ hers place. och på tal om place, som låter ungefär lika som plays, vilket är lika med player så chattade vi en hel del. disgusting!
vi fikade också, tårar och skratt också. det var en trevlig dag!
pappa kom och hämtade mig, slängde i mig mat och har sedan chattat. nu ska jag plocka fram spanska böckerna och plugga, första läxan..
yeey, sen tar jag kort på rummet.
höres!

eg0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0