cool kids don´t die

puh, har nyss läst igenom alla 246 (!!) inlägg på bloglovin som jag missat sedan i söndags! sjukt skönt att det är gjort nu!
kvällen har gått till att skruva ihop lådorna från jönköping, bära ut alla saker från rummet, skruva isär lårna jag haft under sängen och tagit det lite chill.
jag har också tagit plats i vardagsummet, som kommer att bli min sovplats under helgen, myys!
kan ju berätta om dagarna i skara.

söndag
äkte bil hela dagen nästan, ganska ointressant.

måndag
åkte till morfar, jag och pappa åkte skidor på mösseberg (?), åt sjukt stark thaimat. gjorde inget mer tror jag.

tisdag
skulle åkt till göteborg, men jag kände för ikea så det blev jönköping istället. gick först på a6 men hittade ingenting, gick in på ikea. fick en lampa, en typ kudde som man har datan på i knät, lådor, skrivbordskiva. hittade en tavla också, men den var för stor för att vi skulle få med oss den i bilen med all packning. men det är ju bara ett bra skäl att åka till ikea i sundsvall snart!
på kvällen åkte vi till min morbror och var där till typ elva (?), sen åkte vi hem och däckade.
juste! haha, när vi var påväg från jönköping åkte vi genom staden istället för utanför och vi hade ingen aning om hur vi skulle köra och helt plötsligt körde vi förbi en skylt med texten 'bara behörig trafik' eller nå sånt. vi hade då kommit in i en bussfil med en massa bussar och busshållplatser. alla glodde och det var sjukt pinsmat! och vi kom liksom aldrig ut från den där bussvägen heller, så där körde vi helt omringade av bussar. till slut kom vi ut därifrån och ut från staden, men oj vad vi skrattade sen. haha, skulle bara berätta det!

onsdag
chilldag, min andra morbror kom förbi en snabbis på morgongen. på eftermiddagen kom min tredje morbror och hälsade på lite snabbt. sen gick jag, mamma och alfred och köpte present till pappa.

torsdag
pappa fyllde år, gick upp vid sju och grattade han. sen somnade jag om och blev väckt runt 11. farbror och hans fru skulle kommit men så blev det inte. satt mest och pratade hela dagen, trevligt!

fredag
åkte hem.

jag har även spelat en hel del piano, funderar på att börja ta lektioner för det. alfreds keybord kommer iallafall användas flitigt!

men nu ska jag skriva grattis till alla på facebook som fyller år idag, sjukt många!

hörs imorrn! (okej, senare idag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0