allting var så enkelt då

gårdagen, den var bra den. hängde med martina på stan och sen käkade vi på eastern. efter det träffade vi på två störtsköna grabbar vid namn yousif och ahmad som vi hängde med. vi övetog lekplatsen i badhusparken och hade skoj vid fontänen. drog sedan upp till torvalla där vi skiljdes åt och jag och martina gick ner till hon för att sedan åka till mig och slagga.
vaknade runt ett idag, åkte på stan vid tre. hängde där ett tag, åkte på max och sedan vidare till willys. därefter åkte vi hem till var och en. jag käkade och stack sedan ner till sportfältet där jag hängde med yousif, trevligt. vi stack sedan hem till mig och myste på som alltid. nu har jag nästan precis kommit hem efter att ha lämpat av pojken min i skogen, skogsturken 4ever.
men nu ska jag käka glass, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0