fjortonde juli tvåtusenelva

mamma, jag älskar dig. du är bäst! ♥



idag har jag slingat mitt hår, fet fail på det! men den här gången syns det iaf. juste, var ju på stan idag. fick med mig en asmysig tröja hem från jc, på rea tillochmed! köpte även skyddsplast till telefonen som jag nu så fint har satt på plats. 
nu under kvällen har jag bakat en kalasgod kladdkaka, kollat på film och nu hänger jag i vardagsrummet framför tvn med mamma. morgondagen skulle spenderas med martina, men får se hur det blir med det. ska förmodligen knalla iväg till hälsocentralen också, fml.
men mer om morgondagen imorn, snart ska jag förflytta mig till min sköna säng för att hänga där resten av kvällen, natten, morgonen och förmiddagen. chill!



bilden tillägnas min otroligt saknade älskling yousif, i know you like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0