i give my life up to you

haft en bra dag med martina, hängde som sagt på hennes jobb. det var kallt och blött, men det funkade med bra sällskap. sedan tog vi oss en tur till donken där vi åt som aldrig förr, galet gott! åkte hem och kollade på skräckfilm, börjar bli standard för oss nu.
nu ska jag snart slå på en film, fortsätter min kamp att kolla igenom alla harry potter filmer så man kan se den nya sen, tror jag är på femte nu. hur grymt?
imorgon ska jag försöka röra lite på mig, känns som att det kan behövas efter allt ätande.. annars så har jag inga andra planer, förutom en lång och skön sovmorgon då!
men ja, vi snackes imörgen då.




huuuur söt? nährååååå, jag driver.
torrhumor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0