jag skrattar idag kanske gråter jag sen

lyckligare tjej alltså! just nu har jag en känsla av att livet leker. snart är det yran också, f1 pepp ya0.
dock så försvann lite av min glädje när jag kollade ut, det skulle vara sol och 21 grader ute men vad tror ni inte möter min blick? jo, en himmel med gråa moln så långt ögat når. då får jag ligga och steka på en annan dag då.
nu ska jag väl snart fixa lite käk och kanske slå på en film, mysmys. kommer antagligen somna också, inte så konstigt med tanke på att jag har legat uppe till fem på mornarna de senaste fyra (?) nätterna. men vad gör man inte för att prata (okej då, chatta..) med sin älskling? galet värt alltså!
men som sagt, nu ska lite krubb få fylla min stackars tomma mage.



yousif @ storsjöcupen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0