jag vill se dig som gud skapat dig

storsjöcupen är nu slut (okej, det slutade igår men so what), känns både skönt och tråkigt. så igår hängde jag på sportfältet med martina, kollade när våra kära vänner från mexiko tog hem hela skiten! grymt!
var en rätt jobbig dag men en hel del tårar.. men det ordnade sig och nu känns det bra igen. kvällen blev också lite mysko, men bra ändå.
martina slaggade hos mig och när klockan slog halv sex befann vi oss på sportfältet för att vinka av mexikanrna.
åkte hem till mig igen och somnade, vaknade och åt lunch, somnade igen, martina drog hem och jag somnade än en gång, vaknade halv sex av att yousif kom och var lite oskillad och odiskret, trevligt det!
hängde med han några timmar, följde han en bit sen och drog sedan på ica och köpte glass. sen har jag bara hängt i sängen med datorn, mys!
något som däremot inte alls är särskilt mysigt är att jag har gått och blivit galet förskyld, min hals gör ont som aldrig förr och näsan bara rinner. inte alls härligt, dessutom har jag bränt mig i knävecken. känns ju lite sisådär..
men nu ska jag kila ut på jakt efter näsdukar, höres yao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0