smutsigt vatten speglar också

gårdagen var bra men jobbig. började med att dra ner på stan med martina, vi hängde på törners och tänkte sedan gå hem, men vi ändrade oss när vi hade gått ungefär hundra meter så vi flummade på i busskuren i väntan på bussen. flummet fortsatte hemma hos mig, då var även yousif med. sen drog martina och jag hängde f1 med yousif. sen var han tvungen att åka så vi tog farväl och jag hängde med martina. vi slaggade hos mig och idag har vi bara degat på.
när hon drog kring femsnåret så tog jag mig en cykeltur på träningscykeln i mitt rum, jag har ett vad med mig själv att börja träna i sommar. jag har ändå inget annat att göra. men jag är tveksam på hur det kommer funka, ska nämligen 'fira' det ikväll med att äta upp min ben&jerry's. känns ju helt okej ändå.
men nu är det dags för käk! så vi hörs senare yao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0