so many words for the broken heart

har precis varit en duktig flicka och tvättat, dock så tvättade jag bara mina kläder. någon måtta får det ju vara!
snart ska jag väl pallra mig i duschen, orkar inte men ett måste. känner mig galet trött och seg, allt jag gör är världens ansträngning för lilla mig. orkade inte ens gå till apoteket för att köpa skavsårsplåster trots att det var ett måste, vad händer med världen? okej, det är ju typ som vanligt men jaja.

men vill ni veta en sak? visste väl det, då ska jag berätta. imorgon får jag ordning på mitt liv, okej där lät det som att jag var alkolist eller liknande men så är inte fallet. läkaren ringde mig idag och gav mig en diagnos, och nu lät det som att jag typ var psyksjuk men så är det inte heller, så imorgon kilar jag to tha apotek och fixar lite piller att knapra på. aaawsome!

men nu är det matdags för mig, kilar ut i köket i hopp om att hitta något ätbart.
hörs kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0