stoppar handen i halsen för att bli likadana

sitter i sängen, är kissnödig (okej, det där behövde ni inte veta), känner mig lite småhungrig, ganska trött. i knät har jag min dator, från den spelas musik. jobbigt att nästan varenda låt påminner mig om antingen något bra eller dåligt, och jag med mina känsliga nerver (?) och några jävligt grova humorsvängningar så funkar det inte alls bra.
slutpratat om det, kladdkakan jag åt idag (den som jag bakade igår) kan ha varit den godaste jag någonsin ätit. helt underbart! ville bara göra er lite avundsjuka hehe.
antar att jag snart ska kila ut i köket för att hämta en nektarin eller två, har en liten fet 'krash' på det alltså!
kul, allt jag skriver om är mat.. fett0 girl.
nejdå, men jag ska väl sluta skriva nudå. imorgon ska jag hänga med martina, blir grett det.
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0