where is the love?

i skrivande stund sitter förrmodligen min älskling på ett flygplan, påväg bort från mig. 39 dagar kvar tills vi ses igen, herregud.. 39 dagar utan att jag får se ditt underbara leende, känner redan nu efter bara en dag att den här tiden kommer bli den jobbigaste på länge..
och just nu skulle jag göra vad som helst för att ha dig här, att få fira våran fyra månadersdag utan dig känns riktigt tragiskt.

allt blir bara osammanhängande nu när jag är tankarna på annat än min fucking blogg, orkar därför inte skriva mer för tillfället.
men yousif, jag älskar dig helt sjukt mycket. bara så du vet! och jag längtar verkligen tills jag träffar dig och kompis igen, puss!




sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0