you're the one and only

okej, nu pallar jag verkligen inte det här längre. i en vecka har jag knappt lämnat huset, och när jag väl gjort det har jag bara velat hem. och såhär kommer det vara i åtminstonde fem dagar till, då min medicinkur är klar. ska ta tablett tre gånger om dagen så känner att jag måste vara hemma hela tiden typ, och världens humörsvängningar på detta. jag började lipa när vi inte hade någon kakao hemma, jag kände att jag behövde koka chokladsås men det sprack ju. tyckte mig skåda lite choklad i skafferiet, det skulle inte sitta helt fel alltså, men inte värt att bryta godislöftet haha..
och dom jävla pillrena gör mig illamående, har helt tappat matlusten trots att jag har världens sug efter något att äta och dessutom har jag ont i magen.
och jag vet att ni inte vill sitta och läsa om hur dåligt jag mår nu när jag är sjuk, men ni får tåla detta nu.
men lite lycka har det varit i dagen iaf, vi har nämligen planerat vår usa resa som går av stapeln nästa år. gash vad pepp jag är!
men nu ska jag bädda ner mig i sängen, slå på en film och mysa med min varma riskudde. puss.




gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0