dag ett - tio saker du inte visste om mig

- jag kan börja gråta för ingenting, är det kanske en sjukdom..?
- jag är alltid rädd för någonting, spelar ingen roll vad det är men rädslan finns alltid.
- jag hatar när man blir mållös och vet att man måste säga något men inget kommer fram.
- jag tycker det är så fruktansvärt pinsamt att få stillblick när man har ögonkontakt med någon.
- jag tycker inte om att vara i skara, förut älskade jag det men nu skulle jag nästan göra vad som helst för att slippa.
- jag drömmer om att flytta till usa, och självklart ta med mina nära och kära.
- det enda jag lägger pengar på är ätbara saker.
- jag lyckas alltid bränna mig när jag solar, skillz.
- jag är ingen djurvän direkt.
- jag är den lyckligaste människan i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0