jag vägrar att inse, du sviker mig alltid

kom typ nyss hem, har med hjälp av mamma skjutsat hem yousif. blev en chill dag idag, låg som sagt ute och stekte ett tag, sedan tog jag mig en promenad/joggingtur upp och runt i torvalla och ängsmon. helt galet vad varmt det är, redan vid sportfältet (som förövrigt är påväg att byggas upp av allt storsjöcupsgrejs) var jag helt sönderlökad. tillslut träffade jag yousif, vi tog då bussen hem till mig. jag käkade och duschade, sen drog vi till tallvallen och kollade på fotboll. när den slutade runt nio drog vi ner på stan, hängde f1 @ bt yao. efter det drog jag och yousif hem till mig, myste f1. sen skjutsade vi somsagt hem honom och nu sitter jag här i sängen och käkar lite jordgubbar, ballt yao.
imorgon drar jag på stan tidigt, runt tio! ska hänga med martina på hennes jobb och sen drar vi och käkar kinamat. känner på mig att det kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0